Име: | ОБЩИНСКА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА |
Адрес: | София, ул. Атанас Далчев 93-96 |
Телефони: | |
Факс: |
|
Уеб сайт: | http://www.ozok.bg |
E-mail: |
|
Отрасъл: | Осигурителна дейност |
Дейност: | Допълнително здравно осигуряване |
Ключови думи: | допълнително здравно осигуряване, здравно осигуряване, дзпо, здраве, профилактика |
ОБЩИНСКА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА АД е предприятие за допълнително здравно осигуряване. ОЗОК АД разполага със собствен медицински център, за провеждане на профилактични прегледи, диагностични и дейности и изследвания.
Общинска Здравноосигурителна Каса АД има удоволствието да Ви предложи условия и пакети за допълнително доброволно здравно осигуряване, което в най-голяма степен да удовлетвори изискванията и потребностите относно опазване и съхранение здравето на Вашитe служители и работници.
ПРЕДИМСТВА НА ДДЗО ПО ОТНОШЕНИЕ НА ВАШЕТО ЗДРАВЕ И ДОСТЪПА ВИ ДО СВОЕВРЕМЕННА, КАЧЕСТВЕНА И АДЕКВАТНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ
1. Повишена информираност на осигурените лица за правата и задълженията им като основни участници в здравната система и възможностите им за достъп до нея.
2. Достъпност, своевременност и достатъчност на оказваната медицинската помощ, без необходимост от специални направления.
3. Извършване на високоспециализирани и скъпоструващи изследвания, като ядрено магнитен резонанс, компютърна томография и други, без ограничения.
4. Свободен избор на лекар специалист и лечебно заведение на територията на цялата страна.
5. Улеснен и бърз достъп за консултации, изследвания и лечение от водещи лекари специалисти в най-добрите лечебни заведения в страната, включително Правителствена болница, Медицинска академия, Военномедицинска академия и други.
6. Директно записване на часове за прегледи и изследвания със съдействието на координатори на ОЗОК АД на територията на цялата страна по телефона и on-line.
7. Промоция на здравето и ограничаване на заболеваемостта, чрез извършване на ежегодни обстойни профилактични прегледи и изследвания, особено по отношение на най-разпространените и тежко инвалидизиращи социално-значими заболявания, като:
• Артериална хипертония
• Артериосклероза
• Исхемична болест на сърцето и инфаркт на миокарда
• Мозъчен инсулт
• Захарен диабет
• Рак на маточната шийка
• Тумори на млечните жлези
• Рак на простатната жлеза
• Остеопороза
• Рак на дебелото черво
8. Последваща своевременна постпрофилактична координация, диагностично уточнявяне и лечение на възникнал здравословен проблем по време на профилактичните прегледи.
9. Ползване на пълния обем медицински дейности, изследвания и лечение в извънболничната и болничната медицинска помощ до решаването на даден здравословен проблем.
10. Постоянен контрол от страна на ОЗОК АД, върху качеството и обема на предоставяната медицинска помощ на здравноосигурените лица.
11. Покриване на медикаменти, консумативи, изследвания и лечение, които НЗОК не заплаща:
• Санаториално лечение извън клинични пътеки на НЗОК.
• Болнично лечение извън клинични пътеки на НЗОК.
• Разходи за скъпоструващи изследвания, медикаменти, консумативи и лечение, незаплащани или частично заплащани от НЗОК.
• Осигуряване на медицински транспорт, включително и въздушен, с медицински екип при спешни ситуации, включително и производствени аварии на територията на цялата страна.
• Допълнителни, по-добри битови условия при болнично лечение – стая с 1 и 2 легла, самостоятелен санитарен възел, телевизор, хладилник, придружител, индивидуален сестрински пост, рехабилитация в домашни условия, медицински транспорт.
12. Ограничаване и преодоляване на нерегламентирани финансови взаимоотношения между пациента, медицинските лица и лечебните заведения.
13. Възможност за осигуряване семействата на служителите при същите условия.
НАЧИНИ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЗДРАВНИТЕ УСЛУГИ ПО ДДЗО, ПРЕДЛАГАНИ ОТ ОЗОК АД
• След сключване на здравноосигурителния договор Осигурените лица получават индивидуална електронна смарт карта, с която се легитимират и ползват без да заплащат медицински услуги в доверените лечебни заведения на Общинска здравноосигурителна каса АД.
• Картата съдържа личен текстови и електронен здравноосигурителен номер за достъп до базата данни на осигуреното лице в изградената мрежа от доверени изпълнители на медицински дейности, както и телефони от мрежите на всички мобилни оператори за 24 - часово съдействие, насочване и консултации при ползването на медицински услуги, включително и за обхвата на здравоосигурителното им покритие.
• В доверените лечебни заведения, с които ОЗОК АД има сключени договори, осигурите лица получават съдействие от координатор на място за своевременно, лесно достъпно и качествено медицинско обслужване.
• С изпълнителите на медицинска помощ, с които ОЗОК АД няма сключен договор за доверено обслужване, здравноосигурените лица заплащат лично ползваните от тях здравни услуги. ОЗОК АД възстановява извършените разходи в рамките на 30 работни дни, на лична банкова сметка, след попълване на молба за възстановяване на разходи по образец и представяне на коректни финансови и медицински документи в определените за това офиси на ОЗОК АД на територията на цялата страна.